torsdag den 7. november 2013

Babysparkedragt









Idag havde lillemanden denne sparkedeagt på, som jeg syede for nogle uger siden. Den er i mørkegrå velour med stjerne lapper på knæene og numsen, samt kanterne :) 
Det er første gang jeg har lavet disse og bortset fra at lappen på numsen, sidder lidt langt nede, er jeg godt tilfreds - det fungerede ret godt at bruge Jersey til kanterne istedet for rib. 

Mønstret er fra Ottobre (4/2013), hvor jeg bare har taget fødderne af, da jeg ikke vil bruge tøj med fødder i. Der skal helt sikkert laves flere, da de sidder rigtig godt.

Imorgen skal min lille fyr igennem en mindre operation på riget. Moderhjertet frygter det og glæder sig meget til det er overstået! 






3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Kan godt lide detaljen på numsen - det tror jeg også, jeg vil prøve.
    Og held og lykke med operationen. Sådan noget er aldrig sjovt.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Sæt lige google friends connect og bloglovin til, så man kan tilmelde sig din side. Ellers finder vi dig ikke igen!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for begge beskeder :-)
      Det må jeg lige have kigget på - skal live lære det hele at kende :-)

      Slet